Achizitionarea unui soft de gestiune magazin – o investitie avantajoasa?

By | octombrie 10, 2021

Antreprenorii care detin magazine sunt mereu in cautarea celor mai noi softuri care sa ii ajute sa isi gestioneze mult mai usor activitatea comerciala. Aceste programe au la baza tehnologii de ultima generatie care imbunatatesc experienta clientilor in magazin. Fara doar si poate, achizitionarea unui astfel de soft gestiune magazin se dovedeste a fi o investitie mai mult decat profitabila.

Care sunt principalele avantaje oferite de AttoSoft?

Programul AttoSoft gestiune este compatibil cu o gama variata de modele de case de marcat și imprimante fiscale. In plus, poate fi conectat unui cantar electronic si, in felul acesta, greutatea produsului cantarit este inregistrata automat pe bonul fiscal sau pe factura.

Este foarte usor de folosit, are o interfata prietenoasa, ergonomica si vine deja presetat cu un nomenclator de peste 50.000 din produsele cele mai utilizate. Este intuitiv si nu ridica niciun fel de problema in momentul utilizarii.

Soft gestiune magazin | AttoSoft gestiune | AttoSoft.ro

Soft gestiune magazin

Conform AttoSoft.ro, softul ajuta si la:

  • cresterea vanzarilor prin optimizarea stocului. Operatorii economici pot genera o serie de rapoarte pentru a urmari cu atentie rulajele de marfa si stocurile critice, astfel incat sa aiba mereu produsele cautate de clienti pe stoc;

  • cresterea eficientei angajatilor. Activitati precum etichetarea produselor, etichetarea rafturilor, schimbarile de pret, rapoartele de gestiune si inventariere se realizeaza mult mai rapid si astfel angajatii au mai mult timp la dispozitie pentru a se ocupa de clienti si/sau de magazin;

  • obtinerea unui control mult mai eficient al intregului business. Managementul businessului poate urmari, indiferent de locatie, stadiul vanzarilor, modalitatea de desfasurare a activitatilor, precum si cantitatea de marfa din stocuri;

  • cresterea numarului de clienti prin deschiderea unui magazine online. Activitatea fizica poate fi legata de un magazine online ceea ce duce la cresterea profitului;

  • generarea rapoartelor financiare. Controalele ANAF reprezinta o mare problema pentru majoritatea antreprenorilor, avand in vedere numeroasele rapoarte solicitate. Cu noua aplicatie, operatorii economici nu trebuie sa isi mai faca nici cea mai mica grija, toate documentele fiind intr-o ordine deplina. De la centralizatorul de NIR-uri si pana la rapoartele de gestiune, rapoartele Z, registrul de casa sau procesele verbale de schimbare de pret, toate sunt generate in mod automat.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.