Publicitatea creste valoarea pentru consumatori

By | noiembrie 3, 2014

Permitand companiilor sa se diferentieze unele de celelalte, si sa-si scoata in evidenta calitatile lor unice, publicitatea ajuta la stimularea competitiei de pe piata. Iar competitia in schimb, le face pe companii sa-si imbunatateasca mereu valoarea produselor si serviciilor pentru consumatorii lor, prin scaderea preturilor si prin cresterea calitatii.

Legatura dintre publicitate, competitie si valorea consumatorului este imediata, si asta poate fi foarte usor vazut atunci cand o mare companie posteaza mari panouri publicitare cu reduceri la haine sau diverse alte lucruri si imediat toate celelalte companii iau masuri si vin cu reduceri la niveulul reducerilor facute sau chiar si mai mici.

Haine, asigurari pentru automobile, computere, vacante, si multe altele, niciodata nu am avut mai multe alegeri de facut din punctul de vedere al consumatorului. Cu toate acestea fiecare dintre noi avem gusturi si nevoi diferite. Niciodata un anume produs nu este potrivit pentru toata lumea. Companiile se folosesc de publicitate pentru a transmite consumatorilor informatii si detalii despre produsele si serviciile pe care le ofera ca si raspuns la toata aceasta diversitate. Cand vedem o reclama la cafea, de exemplu, aceasta te poate informa despre reducerile de pret sau despre eventualele promotii, te anunta despre diferentele de calitate, despre optiunile care exista pe piata si despre cea mai buna optiune pentru fiecare individ in parte si pentru stilul sau de viata. Publicitatea cu alte cuvinte, le ofera posibilitatea companiilor sa le faca cunoscuta consumatorilor, prin orice mijloace, indiferent daca sunt panouri publicitare sau colantari auto, despre produsele sau serviciile pe care le ofera.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.