Cum sa iti amenajezi in mod corespunzator biroul in balcon?

By | iulie 26, 2021

Lucrul de acasa este o optiune din ce in ce mai des intalnita in randul angajatilor marilor companii si nu numai. Oamenii se adapteaza intr-un mediu de lucru ce presupune lucrul de acasa, amenajandu-si propriul birou astfel incat sa lucreze mai productiv si mai responsabil.

Amenajarea biroului in balcon este o solutie foarte interesanta in acest sens, balconul oferind o aerisire adecvata, dar si suficienta lumina naturala. De aceea, un birou amenajat pe balcon este o solutie foarte buna, nu in dormitor sau in bucatarie.

Spatiul din balcon nu mai este folosit acum numai pentru a depozita lucruri, ci si pentru a amenaja un birou. Balconul este locatia in care angajatii isi pot desfasura intreaga activitate intr-un mod productiv prin amplasarea unui birou, unui scaun ergonomic, unei surse bune de lumina, de electricitate si de conexiune la internet.

Cum alegi si cum amplasezi biroul si scaunul in balcon?

Cele mai multe balcoane au marimi prestabilite destul de mici, astfel incat alegerea scaunului si a biroului trebuie sa se faca in functie de dimensiunile disponibile. Este important ca biroul sa aiba suficient de multe sertare pentru ca angajatii sa nu fie nevoiti sa se ridice prea des si sa isi intrerupa activitatea si sa ofere spatiu pentru picioare dedesubt.

Scaunul pentru birou, pe de alta parte, trebuie ales in mod corespunzator pentru a oferi suficient confort fiindca de multe ori angajatii isi petrec chiar si 8 ore pe zi pe acel scaun.

Lumina si depozitarea in biroul amenajat pe balcon – ce trebuie sa stii?

Unul din cele mai importante aspecte demne de luat in calcul pentru amenajarea biroului pe balcon este lumina. Pe langa lumina naturala, este necesara si amenajarea iluminarii artificiale. Pentru atmosfera identica cu cea de la biroul companiei va fi necesara o veioza cu lumina rece pentru orele tarzii, dar si lumini ambientale.

Nu in ultimul rand, spatiul de depozitare este foarte important. Se recomanda achizitionarea unui birou cu un spatiu de depozitare suficient pentru acte, documente, dispozitive, dar si pentru instrumentele de scris.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.