Pierderea grasimii abdominale

By | noiembrie 3, 2020

Pierderea grasimii abdominale – este un obiectiv obisnuit de pierdere in greutate. Grasimea abdominala este deosebit de daunatoare. Cercetarile sugereaza legaturi puternice ale acesteia cu boli precum, diabetul de tip 2 si bolile de inima. Din acest motiv, pierderea acestei grasimi poate avea beneficii semnificative pentru sanatatea organismului.

Iata cateva modalitati, bazate pe dovezi – de a pierde grasimea abdominala.

  • Evitarea zaharului si a bauturilor indulcite cu zahar
  • Alimentele cu zahar adaugat sunt nocive pentru sanatate.
  • Numeroase studii au indicat faptul ca excesul de zahar, mai ales datorita cantitatilor mari de fructoza, poate duce la acumularea de grasimi in jurul abdomenului si a ficatului.
  • Mai multe proteine
  • Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea in greutate.

Cercetarile arata ca aceasta poate reduce poftele cu 60% – poate stimula metabolismul cu 80–100 calorii pe zi si, astfel oamenii, vor mananca cu pana la 441 mai putine calorii pe zi.

Proteinele pot fi deosebit de eficiente in reducerea grasimilor abdominale. Un studiu a aratat ca persoanele care mancau mai multe proteine aveau mult mai putine grasimi abdominale.

Mai putini carbohidrati

  • Dieta cu mai putini carbohidrati – este o modalitate foarte eficienta de a pierde grasime.
  • Aceasta este sustinuta de numeroase studii. Cand oamenii renunta la carbohidrati, pofta de mancare scade si, in mod sigur, vor pierde in greutate.
  • Dietele cu continut scazut de carbohidrati au multe alte beneficii pentru sanatate, pe langa pierderea in greutate. De exemplu, acestea pot imbunatati semnificativ sanatatea persoanelor cu diabet de tip 2.

Exercitii fizice regulat

  • Exercitiile fizice sunt printre cele mai bune lucruri pe care oamenii le pot face – pentru a creste sansele de a duce o viata lunga si sanatoasa.
  • Exercitiile aerobe – cum ar fi mersul, alergarea si inotul – pot reduce major cantitatea de grasime abdominala.
  • Un alt studiu a descoperit faptul ca – exercitiile fizice au contribuit la mentinerea greutatii.

Exercitiile fizice duc, de asemenea, la reducerea inflamatiei, scaderea nivelului de zahar din sange – precum si la imbunatatirea altor probleme metabolice, asociate cu excesul de grasime abdominala.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.